שאלות ותשובות


במרבית המקרים זמן האספקה עומד על יום עסקים אחד, אך לעיתים ייתכנו עיכובים מצד גורמי צד ג’ ולכן ההתחייבות לאספקה היא עד 7 ימי עסקים, אלא אם כן צוין מפורשות אחרת.

כמו כן, ישנם מוצרים נדירים או בעלי ביקוש גבוה שעלולים להיות חסרים באותו הזמן אצל אותו היבואן. במקרה כזה, נדאג ליצור קשר עם הלקוח ונבקש ממנו להחליט אם ברצונו להמתין מעבר לזמן הצפוי, לבדוק מוצר חלופי או בכלל לבטל עסקה.

יש לשים לב, כי אין אנו מוציאים למשלוח מוצרים לפני קבלת התשלום המלא עליהם. על כן, לקוח שהחליט לשלם בהעברה בנקאית לדוגמה, יאלץ להמתין עד לאישור הסופי של אותה ההעברה, וימי ההתחייבות לאספקה יחולו מרגע האישור הסופי של ביצוע התשלום.

אנו מכבדים מגוון רחב מאוד של אמצעי תשלום כגון: כרטיס אשראי, העברה בנקאית, כסף מזומן, PayPal ובנק הדואר. חשוב לציין כי סליקת כרטיסי האשראי אצלנו מעובדת ומועברת בצורה מאובטחת עפ”י התקנים המחמירים ביותר ואין אנו שומרים את נתוני הכרטיסים. על מנת להגן על לקוחותינו, לקוחות חדשים אשר מעוניינים לבצע רכישה ראשונה אצלנו באתר יתבקשו להציג תעודה מזהה לצורך אימות הפרטים.

ישנם אמצעי ושיטות תשלום אותם איננו יכולים לקבל כגון צ’קים (גם בנקאיים), או מכירות בתנאי תשלום שוטף *למעט קבלנים וספקי משנה הרשומים אצלנו.

כלל המחירים המוצגים באתר הינם מהנמוכים ביותר בארץ ולכן מיועדים בעיקרם עבור תנאי תשלום מזומן (תשלום אחד). ניתן לבחור לשלם בתשלומי קרדיט, אך יש לקחת בחשבון ששיטת תשלום זו כוללת ריבית מסויימת.

כלל המוצרים נקנים מיבואנים בישראל. חלקם מגיעים באריזה מיופה וחלקם מגיעים באריזת OEM, כלומר בשקית מיוחדת אנטי סטטית ובצירוף חוברת הדרכה למשתמש וכן את התוכנה, במידה ויש. ישנם פריטים אשר אינם מגיעים עם מוצרים נלווים כגון זיכרונות או דיסקים קשיחים.

נכון לעכשיו אנחנו בשיתוף פעולה עסקי עם למעלה מ 50 יבואנים מהמובילים בישראל ובכלל הקשת הטכנולוגית.

על כן, ייתכן ותמצאו מספר מוצרים זהים בחנות, אך מכיוון שמקור היבואן הוא שונה, ייתכנו בהתאם לזאת שינוים מסוימים בסוג ומשך האחריות, תג המחיר וסוג האריזה. אנחנו רואים בכך יתרונות רבים עבור הלקוחות שלנו, ומאפשרים להם בכך לבחור לעצמם את מסלול השירות ותג המחיר המועדף ביותר.

התמיכה והאחריות במוצרים היא ישירות אל מול נותני השירות והיבואנים של אותם מוצרים. בד בבד, אנו רואים חשיבות גדולה בכל הקשור לשירות וריצוי כלל לקוחותינו ולכן במידה ויהיה לקוח אשר יבקש סיוע בהשגת התמיכה מצד היבואן, אנו נשמח לעזור ולסייע ככל הניתן.

דיגיטל פי.סי הינה חנות וירטואלית ובניגוד לחנויות דומות אחרות, אין לנו סניף פיזי ולכן גם אין לנו הצורך לתמחר בצורה גבוהה את המוצרים שלנו. אנו מתגאים בעובדה שלצד היותנו אחת מחנויות המחשבים מהזולות בישראל, חשוב לנו לא פחות השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו.

על אף שאנו מחזיקים במלאי מכירתי של קרוב ל 20,000 מוצרים, עדיין מדובר במלאי וירטואלי הנמצא בזמינות אצל היבואנים. אין לנו חנות פיזית ולכן גם אין כל כך מה לראות אצלנו. את כלל המוצרים אנחנו מזמינים עפ”י דרישה של הלקוחות שלנו. ייתכן כי לפעמים מוצר שלקוח הזמין חסר במלאי היבואן ובמקרה כזה, אנו נדאג ליצור קשר בהקדם האפשרי על מנת לאפשר ללקוח להחליט אם הוא מעוניין במוצר חלופי או לבטל את העסקה.

בסיום כל הזמנה תתאפשר ללקוח לבחור את דרכי איסוף המוצר. ישנם מוצרים הניתנים לשליחה באמצעות דואר רשום, חלקם אך ורק באמצעות חברת שליחויות וכמו כן, ניתנת תמיד האפשרות לאיסוף עצמי.

את המוצרים אנו שולחים באמצעות מספר חברות משלוחים ועפ”י שיקול דעתנו בהתאם לגודל החבילה והיעד אליה היא נשלחת. רוב המשלוחים מגיעים בתוך יום עסקים, אך לעיתים ייתכן במקרים של יישובים מרוחקים או כאלו הנמצאים מחוץ לתחומי הקו הירוק שייתכנו עיכובים נוספים. כמו כן, ניתן לעקוב אחרי המשלוח במערכות המעקב השונות ועפ”י ההנחיות המצורפות בצירוף מכתב אישור ההזמנה הנשלח במייל.

מחיר המשלוחים הוא אחיד ואינו ניתן לשינוי. אין זה משנה אם מדובר בנתב אלחוטי, או במערכת מחשב שלמה, 2 מסכים ומדפסת. ניתן לבחור בדף התשלום לאסוף באופן עצמאי את המוצרים ואנו נדאג ליצור עמכם קשר ברגע שיתאפשר להגיע לאסוף את המוצרים.

לקוחות המתגוררים באילת לא יוכלו לקבל פטור ממע”מ דרכנו. עסק הרוכש מוצרים יוכל לקבל פטור, אך יהיה נדרש לשלוח אלינו בחזרה את החשבונית החתומה על ידנו במכס לאחר שקיבל את המוצר.